Klientu personas datu apstrādes principi un politika

Klientu personas datu apstrādes principi un politika (turpmāk – Politika) ir izstrādāta, lai informētu Politikā norādītās fiziskās personas par darbībām, kuras ar viņu personas datiem veic SIA "GRIMARI", reģistrācijas numurs: 40203606840, juridiskā adrese: Kereļi, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123, (turpmāk – GRIMARI).

Atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa regulai (ES) 2016/679 Par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), GRIMARI, informē Jūs par personas datu apstrādi.

Klientu personas datu apstrādes principi

Personas datu apstrādes principi, veicot klientu apkalpošanu
  • Pārziņa un Datu aizsradzības speciālista kontaktinformācija:

GRIMARI, e-pasta adrese: grimari@grimari.lv.

GRIMARI vāc un apstrādā šādu fizisko personu datus:

  • pakalpojuma lietotāji (piemēram, abonamentu īpašnieki);
  • likumīgie un pilnvarotie pārstāvji;
  • personas, kuras meklē informāciju par pakalpojumu vai vēlas izmantot pakalpojumu (piemēram, kāds apmeklē GRIMARI vietni vai zvana, lai jautātu par pakalpojuma cenām);
  • personas, kas nodarījušas kaitējumu, likumpārkāpēji un cietušie;
  • valsts iestāžu pārstāvji, kas sazinās ar GRIMARI;
  • GRIMARI sociālo tīklu sekotāji;
  • GRIMARI telpu apmeklētāji.
Datu apstrādes nolūks
Apstrādes tiesiskais pamats
Personas datu kategorijas 
Apstrādes termiņi 

GRIMARI telpās vai sociālajās vietnēs kvalitatīva pakalpojuma nodrošināšanai.

Apstrāde ir vajadzīga GRIMARI leģitīmas darbības nodrošināšanai un kvalitatīvai pakalpojumu nodrošināšanai.

  • personas dati (vārds, uzvārds, tālrunis, e-pasts),
  • transportlīdzekļa marka, valsts reģistrācijas numura zīme

Dati tiek glabāti līdz

Personas datu apstrādes principi, veicot videonovērošanu

1.Pārziņa un Datu aizsradzības speciālista kontaktinformācija:

GRIMARI, e-pasta adrese: grimari@grimari.lv.

Datu apstrādes nolūks
Apstrādes tiesiskais pamats
Personas datu kategorijas 
Apstrādes termiņi 

Drošībai GRIMARI telpās, objektu teritorijā vai pie objektiem, klientu un darbinieku drošības nodrošināšanai.

Apstrāde ir vajadzīga GRIMARI un trešo personu leģitīmo interešu ievērošanai - nodrošināt drošu vidi apmeklētājiem un

personālam, fiksēt un izmeklēt incidentus (piemēram, strīdus,

negadījumus), kā arī novērst un atklāt drošības riskus, veicot videonovērošanu objektos un tiem pieguļošajās teritorijās personu un īpašuma aizsardzībai

  • personas attēls (izskats, uzvedība, veiktās darbības) 
  • transportlīdzekļa attēls, marka, valsts reģistrācijas numura zīme
  •  personas un transportlīdzekļa attēla ieraksta laiks, datums un ieraksta vieta

Videonovērošanas ieraksti tiek apstrādāti, nepārsniedzot 30 dienas.

Sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšana

Apstrāde ir vajadzīga GRIMARI un trešo personu leģitīmo interešu ievērošanai - atklāt, izmeklēt incidentus un nodrošināties ar pierādījumiem (piemēram, lai potenciāla strīda gadījumā glabātu personas datus noteiktu laiku strīda atrisināšanai)


  • personas attēls (izskats, uzvedība, veiktās darbības)
  • transportlīdzekļa attēls, marka, valsts reģistrācijas numura zīme
  • personas un transportlīdzekļa attēla ieraksta laiks, datums un ieraksta vieta

Ja videonovērošanas ierakstā ir atspoguļota prettiesiska rīcība vai rīcība, kas var palīdzēt GRIMARI vai trešajām personām aizsargāt to tiesiskās intereses, tad attiecīgais videoieraksts var tikt saglabāts līdz tiesiskās intereses nodrošināšanas brīdim (piemēram, līdz tiesas gala nolēmuma spēkā stāšanās dienai).

Īpašuma aizsardzībai

Pasargāt Pārziņa īpašumu un mantas (iekārtas, produktus, inventāru) no zādzībām, bojājumiem vai vandālisma.

  • personas attēls (izskats, uzvedība, veiktās darbības)
  • transportlīdzekļa attēls, marka, valsts reģistrācijas numura zīme
  • personas un transportlīdzekļa attēla ieraksta laiks, datums un ieraksta vieta

Ja videonovērošanas ierakstā ir atspoguļota prettiesiska rīcība vai rīcība, kas var palīdzēt GRIMARI vai trešajām personām aizsargāt to tiesiskās intereses, tad attiecīgais videoieraksts var tikt saglabāts līdz tiesiskās intereses nodrošināšanas brīdim (piemēram, līdz tiesas gala nolēmuma spēkā stāšanās dienai).

2.Personas datu saņēmēji 

GRIMARI, pastāvot tiesiskajam pamatam un ievērojot personas datu aizsardzības prasības, var nodot Jūsu Personas datus šādiem Personas datu saņēmējiem: 

2.1. GRIMARI darbiniekiem un pilnvarotajām personām, kurām GRIMARI dod pieeju un ir noteikusi pienākumu apstrādāt Jūsu Personas datus, lai nodrošinātu iepriekšminēto Personas datu apstrādes nolūku izpildi.

2.2. tiesībsargājošām iestādēm, tiesām, valsts tiešās pārvaldes iestādēm un citām trešajām personām, pamatojoties uz rakstveida pieprasījumu un normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;

Personas datus nav paredzēts nodot saņēmējiem ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas valstīm.

3. Jūsu tiesības Personas datu apstrādes ietvaros 

Jums ir tiesības: 

3.1. piekļūt saviem Personas datiem un saņemt no GRIMARI informāciju par Jūsu Personas datu apstrādi, iesniedzot rakstveida pieprasījumu, ja šajos Principos sniegtā informācija Jums nešķiet pietiekami izsmeļoša;

3.2. iesniedzot rakstveida pieprasījumu, pieprasīt personas datu labošanu, dzēšanu, realizēt tiesības uz datu pārnesamību, ierobežošanu vai iebilst pret Jūsu personas datu apstrādi. Vispārīgā datu aizsardzības regulā noteiktajos gadījumos Pārzinis var ierobežot Jūsu kā datu subjekta tiesību realizāciju, katrā konkrētā gadījumā pamatojot savu lēmumu ar pārliecinošu leģitīmu iemeslu;

3.3. iesniegt rakstisku sūdzību GRIMARI, kā arī Datu valsts inspekcijā (Elijas iela 17, Rīga, pasts@dvi.gov.lv), ja Jūs uzskatāt, ka GRIMARI ir pārkāpusi Jūsu tiesības vai nav pietiekami aizsargājusi Jūsu Personas datus. Tomēr, pirms sazināties ar Datu valsts inspekciju, aicinām Jūs vērsties pie GRIMARI.

4. Pieprasījumu iesniegšanas kārtība savu tiesību īstenošanai 

Visu augstāk minēto tiesību īstenošanai Jūs varat izmantot Politikā norādīto GRIMARI kontaktinformāciju, pieprasījumā norādot šādus Jūsu personas datus: vārdu, uzvārdu, personas kodu, pasta adresi (ja atbildi vēlaties saņemt ierakstītā vēstulē) vai e-pasta adresi (ja atbildi vēlaties saņemt uz e-pasta adresi), kā arī norādot papildus Jūs identificējošu informāciju (piemēram, videonovērošanas ieraksta datumu, laiku, vietu un izskatu raksturojošu informāciju).

Pieprasījumu aicinām iesniegt kādā no zemāk norādītajiem veidiem:

  • nosūtīt brīvas formas iesniegumu elektroniski uz e-pastu grimari@grimari.lv , parakstot e-pasta vēstuli ar drošu elektronisko parakstu; 
  • nosūtīt Jūsu parakstītu brīvas formas iesniegumu pa pastu uz adresi: GRIMARI, juridiskā adrese: Kereļi, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123,

5. Citi noteikumi 

GRIMARI ir tiesības veikt papildinājumus datu apstrādes principos, padarot Jums pieejamu to aktuālo versiju GRIMARI mājaslapā grimari.lv.

Klientu personas datu apstrādes principu politika

GRIMARI sniedz zemāk norādītos pakalpojumus (turpmāk – Pakalpojumi):

  • sāls istabas apmeklējumu.

Personas dati ir jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (datu subjektu).

1. Politikas darbības joma

Politika nosaka fizisku personu datu apstrādi, kura attiecas uz GRIMARI:

  • esošajiem klientiem, kas ir fiziskas personas un kas izmanto GRIMARI Pakalpojumus;
  • potenciālajiem klientiem, kas ir fiziskas personas, kurām nav nodibinātas attiecības ar GRIMARI un kuras interesējas par GRIMARI Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un/ vai izmaksām;
  • sadarbības partneru, darbuzņēmēju un pakalpojumu sniedzēju darbiniekiem;
  • tīmekļa lapas un sociālo tīklu kontu sekotājiem;
  • jebkuru citu fizisku personu, kura vēršas GRIMARI.

(turpmāk – Klienti vai Jūs).

Politika darbojas līdztekus citiem GRIMARI noteikumiem saistībā ar GRIMARI Pakalpojumiem un tīmekļa lapas lietošanu.

Lai informētu par Jūsu personas datu apstrādi, GRIMARI sniedz zemāk norādīto informāciju saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – Regula) un Fizisko personu datu apstrādes likumu.

2. Pārzinis

Politikā norādīto personas datu pārzinis ir GRIMARI. GRIMARI kontaktinformācija saistībā ar personas datu apstrādes jautājumiem:

adrese: Kereļi, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123

tālruņa numurs: +371 27003664

e-pasta adrese: grimari@grimari.lv

3. Datu aizsardzības speciālists

Politikā norādīto personas datu pārzinis ir GRIMARI. GRIMARI kontaktinformācija saistībā ar personas datu apstrādes jautājumiem:

adrese: Kereļi, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123

tālruņa numurs: +371 27003664

e-pasta adrese: grimari@grimari.lv

4. Personas dati un personas datu apstrādes nolūki

GRIMARI apstrādā Jūsu personas datus (Personas dati) tostarp, bet ne tikai, šādos nolūkos:

a. GRIMARI Pakalpojumu sniegšanai:

  • Pakalpojumu sniegšanai, piemēram:
  • Klientu identificēšanai.
  • iesniegumu, pieprasījumu, pretenziju un priekšlikumu izskatīšanai;
  • Klientu konsultācijai;
  • Tīmekļa lapas darbības nodrošināšanai.

b. GRIMARI Pakalpojumu attīstīšanai un kvalitātes nodrošināšanai:

  • Pakalpojumu uzlabošanai un biznesa attīstīšanai;
  • Pakalpojumu sniegšanas un kvalitātes kontroles nodrošināšanai.

c. Drošības un citu tiesisko interešu aizsardzības nolūkiem:

  • GRIMARI mājaslapas drošības nodrošināšanai un informācijas tehnoloģiju drošības incidentu (piemēram, neautorizētas ārējas piekļuves gadījumā GRIMARI mājaslapai, kā arī jebkāda veida ļaundabīgas darbības GRIMARI mājaslapā (piemēram, DDoS uzbrukuma)) novēršanai un izmeklēšanai;
  • fiziskās drošības nodrošināšanai GRIMARI telpās, objekta teritorijā, tai skaitā videonovērošanas veikšanai;
  • iespējamu vai jau notikušu personas datu aizsardzības pārkāpumu izmeklēšanai un novēršanai;
  • krāpšanas un korupcijas risku identificēšanai un atklātības nodrošināšanai, tajā skaitā ziņošanai par pārkāpumiem.

d. Mārketinga darbībai un lojalitātes veicināšanai:

  • GRIMARI Pakalpojumu popularizēšanai un mārketinga aktivitātēm, tostarp, piemēram:
  • uz Klientu vērstai tiešajai reklāmai;
  • mārketinga statistikas apkopošanai;
  • Klientu Pakalpojumu izmantošanas ieradumu analītikai;
  • aptauju organizēšanai un viedokļu izpētei par GRIMARI pakalpojumiem.

e. Saimnieciskās darbības nodrošināšanai:

  • lietvedības apritei, grāmatvedības un finanšu uzskaitei, finanšu interešu aizsardzībai (piemēram, darījumu uzskaitei);
  • nekustamā īpašuma pārvaldībai.

g. Normatīvo aktu prasību izpildei vai GRIMARI tiesību izmantošanai saskaņā ar normatīvajiem aktiem:

  • informācijas sniegšanai valsts un pašvaldību kontroles un pirmstiesas izmeklēšanas iestādēm, citām valsts un pašvaldību iestādēm to kompetences ietvaros, piemēram, Policijai, Valsts kontrolei vai arhīviem;
  • informācijas sniegšanai citām trešajām personām, tostarp valsts un pašvaldību iestādēm, ja tas ir paredzēts normatīvajos aktos;
  • noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanai un nacionālo un starptautisko sankciju ievērošanai.

Ja vēlaties uzzināt, kādas tieši Jūsu Personas datu kategorijas tiek apstrādātas attiecībā uz konkrētu datu apstrādes nolūku, aicinām Jūs iepazīties ar Politikas Pielikumu Nr. 1.

5. Personas datu apstrādes tiesiskie pamati

GRIMARI veic Jūsu Personas datu apstrādi šādos gadījumos (skatīt. informāciju Politikas Pielikumā Nr.1):

  • Starp Jums un GRIMARI ir noslēgts vai tiks noslēgtas līgumsaistības (piemēram, iegādāts abonaments). Šādā gadījumā GRIMARI apstrādā Jūsu Personas datus, ja tie ir vajadzīgi GRIMARI līguma izpildei vai pasākumu veikšanai pēc Jūsu pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas. Ja Jūs nesniedzat GRIMARI līguma izpildei nepieciešamos Personas datus, GRIMARI nebūs iespējas izpildīt līgumu. GRIMARI neatbild par tādu pienākumu neizpildi saskaņā ar minēto līgumu, ja līgums nevar tikt izpildīts Personas datu nesniegšanas dēļ.
  • Personas datu apstrāde ir nepieciešama GRIMARI vai trešās personas leģitīmo (likumīgo) interešu ievērošanai. Leģitīmās intereses ir tiesības, kuru īstenošana ir pieļaujama saskaņā ar normatīvajiem aktiem, tostarp sakarā ar Jūsu un GRIMARI starpā noslēgto līgumu. Ar leģitīmo interešu uzskaitījumu attiecībā uz konkrētu datu apstrādes nolūku aicinām Jūs iepazīties Politikas Pielikumā Nr. 1.
  • GRIMARI saņēma Jūsu piekrišanu Personas datu apstrādei (tostarp rakstveidā, elektroniski tīmekļa lapā, kā arī telefoniski vai, izmantojot citus distances saziņas līdzekļus). Piemēram, tas attiecas uz komerciālu paziņojumu saņemšanu un ar sīkdatņu starpniecību ievāktu datu izmantošanu, lai pielāgotu saturu un piedāvājumus atbilstoši Jūsu aktivitātēm tīmekļa vietnē.

Ja vēlaties uzzināt, kādas tieši Jūsu Personas datu kategorijas tiek apstrādātas attiecībā uz konkrētu datu apstrādes nolūku, aicinām Jūs iepazīties ar Politikas Pielikumu Nr. 1.

6. Personas datu saņēmēji un avoti

GRIMARI var nodot Jūsu Personas datus šādiem Personas datu saņēmējiem, ja tas nav pretrunā ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem:

  • GRIMARI darbiniekiem un pilnvarotām personām, kuras apstrādā šajā Politikā norādītos Personas datus GRIMARI vārdā savas kompetences un darba uzdevumu ietvaros;
  • ar GRIMARI Pakalpojumu sniegšanu saistītām personām, ja Pakalpojums paredz noteikta veida Personas datu apstrādi vai tas izriet no Pārziņa saimnieciskās darbības nodrošināšanas, tostarp, bet ne tikai:
  • Klientu viedokļu izpētes pakalpojumu sniedzējiem un pētījumu veikšanas pakalpojumu sniedzējiem;
  • juridisko pakalpojumu sniedzējiem;
  • audita un revīzijas pakalpojumu sniedzējiem;
  • bankām un citiem norēķinu un finanšu pakalpojumu sniedzējiem, kā arī pakalpojumu sniedzējiem, kuri nodrošina informācijas apmaiņu starp GRIMARI un finanšu pakalpojumu sniedzējiem;
  • sīkdatņu pārvaldītājiem;
  • tiešsaistes saziņas kanālu uzturētājiem un pakalpojumu sniedzējiem;
  • droša elektroniskā paraksta ticamības pārbaudītājiem (Eiropas Komisija un/vai VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs");
  • Klientu pilnvarotajām personām, ar kurām GRIMARI komunicē, lai nodrošinātu Pakalpojumu sniegšanu vai savu interešu aizsardzību, kā arī citos šajā Politikā minētajos nolūkos;
  • tīmekļa lapas apmeklētājiem un sociālo tīklu kontu sekotājiem;
  • tiesībsargājošām iestādēm, tiesām.

GRIMARI var saņemt informāciju par Jums no trešajām pusēm, piemēram, tādām kā:

  • pakalpojumu sniedzēji, kuri nodrošina informācijas apmaiņu starp GRIMARI un finanšu pakalpojumu sniedzējiem, bankas un citi norēķinu un finanšu pakalpojumu sniedzēji;
7. Personas datu apstrādes termiņš

Jūsu Personas dati tiek apstrādāti tādā apjomā, cik ir saprātīgi nepieciešams atkarībā no konkrētā datu apstrādes nolūka, ievērojot spēkā esošo normatīvo aktu noteikumus.

GRIMARI glabās Jūsu Personas datus:

  • kamēr tas ir nepieciešams, lai sasniegtu Politikas 4. sadaļā norādītos Personas datu apstrādes nolūkus, tajā skaitā izpildītu normatīvajos aktos noteiktos pienākumus, piemēram:
  • informāciju, kas atspoguļota līgumā un kas atspoguļo līgumā uzņemto saistību izpildi, glabāsim 10 gadus pēc līguma izbeigšanas un saistību izpildes. Pārzinis, ja tā ieskatā līgumā uzņemto saistību izpildi atspoguļojošā informācija nav būtiska, saglabā tiesības informāciju dzēst ātrāk;
  • izpildot noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumā noteikto pienākumu, pārbaudes laikā iegūto informāciju glabāsim 5 gadus pēc darījuma izbeigšanas;
  • informāciju par izrakstītajiem rēķiniem un ar maksājumiem saistīto informāciju glabāsim ne mazāk kā 5 gadus, ievērojot Grāmatvedības likuma nosacījumus;
  • videonovērošanas ierakstus glabāsim ne ilgāk kā 30 dienas, ja videonovērošana tiek veikta Pārziņa objektā un tam pieguļošajās teritorijās;
  • Jūsu iesniegumus, kā arī Jums sniegtās atbildes glabāsim, nepārsniedzot Arhīvu likumā noteiktos uz laiku glabājamo dokumentu noilguma termiņus;
  • kamēr ir spēkā Jūsu dotā piekrišana Personas datu apstrādei, piemēram, mārketinga aktivitātēm vai sīkdatņu apstrādei,
  • ja tiek saņemta sūdzība vai ir aizskarta Pārziņa tiesiska interese, piemēram, ir strīds par saņemto pakalpojumu apmēru, attiecīgā informācija var tikt saglabāta līdz strīda atrisināšanas beigām vai gadījumā, ja strīda risināšana notiek tiesā, līdz tiesas gala nolēmuma spēkā stāšanās dienai.
8. Ar sīkdatņu starpniecību veikta personas datu apstrāde

Lai uzlabotu GRIMARI tīmekļa vietnes funkcionalitāti un pielāgotu to Jūsu lietošanas paradumiem, kā arī, lai iegūtu statistiku par veiktajām darbībām un nodrošinātu personalizētu lietošanas pieredzi, pielāgojot saturu, reklāmas un piedāvājumus atbilstoši aktivitātēm tīmekļa vietnē, GRIMARI tīmekļa vietnē apstrādā sīkdatnes. Nepieciešamās sīkdatnes tiek apstrādātas tehniskās darbības nodrošināšanai GRIMARI leģitīmo interešu ievērošanai un tām nav jāiegūst lietotāja piekrišana, savukārt, statistikas un mārketinga sīkdatnes tiek apstrādātas, ja esat devis piekrišanu šo sīkdatņu apstrādei. Attiecībā uz Personas datu apstrādi, kura tiek veikta ar sīkdatņu starpniecību, detalizēta informācija tīmekļa lapā izvietotajā sīkdatņu pārvaldības risinājumā un Sīkdatņu politikā.

Tīmekļa vietnes var saturēt saites uz citām tīmekļa vietnēm. Tomēr, ja Jūs izmantojat šīs saites, ir jāņem vērā, ka GRIMARI nav nekādas kontroles pār citām tīmekļa vietnēm. Šī iemesla dēļ GRIMARI nevar uzņemties atbildību par jebkādas informācijas aizsardzību un konfidencialitāti, kuru Jūs sniedzat, apmeklējot šādas vietnes, kā arī uz šīm vietnēm neattiecas šis paziņojums. Jums ir jāievēro piesardzība un jāapskata attiecīgās tīmekļa vietnes paziņojums par konfidencialitāti vai privātumu.

9. Personas datu nodošana uz trešajām valstīm

Dažos gadījumos GRIMARI var nodot Personas datus ārpus Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas valstīm vai valstīm un organizācijām, attiecībā uz kurām Eiropas Komisija nav pieņēmusi lēmumu par pietiekama aizsardzības līmeņa nodrošināšanu. Nodošana var notikt, piemēram, ja tiek izmantoti tiešsaistes saziņas risinājumi (piemēram, WhatsApp vai Facebook Messanger) vai arī tiek piesaistītas trešās puses, kas palīdz GRIMARI veikt šajā Politikā minētos saimnieciskās darbības uzdevumus un/vai nodrošināt Pakalpojumu sniegšanu, un atrodas trešajās valstīs vai organizācijās, attiecībā uz kurām nav pieņemts Eiropas Komisijas lēmums par pietiekamu aizsardzības līmeni. Statistikas un mārketinga nolūkos GRIMARI var izmantot arī trešo personu, piemēram, Google sīkdatnes, kur sīkdatņu radītā informācija var tikt nosūtīta un saglabāta trešajās valstīs vai organizācijās, attiecībā uz kurām nav pieņemts Eiropas Komisijas lēmums par pietiekamu aizsardzības līmeni.

Atkarībā no apstākļiem GRIMARI var izvēlēties Regulā norādītās speciālās Personas datu aizsardzības garantijas, piemēram, noslēgt standartklauzulas ar Personas datu saņēmēju vai arī izmantot izņēmumus, piemēram, tādu pamatu kā Jūsu un GRIMARI starpā noslēgtā līguma izpildes nepieciešamību vai Jūsu piekrišanu datu apstrādei, piemēram, sniedzot piekrišanu sīkdatņu apstrādei vai pēc attiecīgas informācijas saņemšanas par izmantoto saziņas kanālu Jūs norādāt personas datus saturošu informāciju, tādējādi izsakot piekrišanu personificētas informācijas apmaiņai norādītajā kanālā.

Jums ir tiesības iepazīties vai saņemt informāciju par apstrādi un/vai minētajām garantijām, izmantojot Politikā norādīto GRIMARI kontaktinformāciju.

10. Jūsu tiesības Personas datu apstrādes ietvaros

Jums ir šādas tiesības attiecībā uz šajā Politikā minētajiem Personas datiem:

  • Piekļuves tiesības. Jums ir tiesības saņemt no GRIMARI informāciju par Jūsu Personas datu apstrādi. Ja šajā Politikā sniegtā informācija Jums nešķiet pietiekami izsmeļoša, lūdzu, vērsieties pie GRIMARI, izmantojot Politikā norādīto kontaktinformāciju!
  • Par visām papildu Personas datu kopijām, ko Jūs pieprasāt no GRIMARI, GRIMARI var lūgt saprātīgu samaksu, kas izriet no administratīvām izmaksām.
  • Tiesības labot. Neprecizitāšu gadījumā Jums ir tiesības pieprasīt, lai GRIMARI izlabo neprecīzus Personas datus.
  • Tiesības uz dzēšanu. Jums ir tiesības pieprasīt, lai GRIMARI dzēstu Jūsu Personas datus, ja:
  • Jūs atsaucāt savu piekrišanu Personas datu apstrādei, ņemot vērā, ka piekrišanas atsaukšana neietekmē datu apstrādi, kas bija veikta sniegtās piekrišanas spēkā esamības laikā;
  • Personas dati vairs nav nepieciešami saistībā ar Politikas 4. sadaļā norādītajiem nolūkiem, kādos tie tika apstrādāti;
  • Personas dati jādzēš saskaņā ar normatīvo aktu prasībām.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiesības uz dzēšanu neattiecas uz tādiem gadījumiem, kad atbilstoši normatīvajiem aktiem GRIMARI ir pienākums apstrādāt Personas datus vai datu apstrāde ir nepieciešama arhivēšanai, sabiedrības interešu īstenošanai vai statistikas nolūkiem, kā arī sakarā ar likumīgas prasības celšanu, īstenošanu vai aizstāvēšanu.

  • Tiesības ierobežot Personas datu apstrādi. Jums ir tiesības prasīt, lai GRIMARI ierobežotu Personas datu apstrādi, ja:
  • Jūs apstrīdat Personas datu precizitāti vai apstrādes likumīgumu (ierobežošana darbosies, kamēr notiek apstrīdēšanas process);
  • Personas datu apstrāde ir nelikumīga, bet Jūs iebilstat pret Personas datu dzēšanu;
  • Tiesības atsaukt piekrišanu. Gadījumos, kad esat devis piekrišanu noteiktu personas datu apstrādei, Jums ir tiesības to atsaukt jebkurā laikā. Ja piekrišana tiek sniegta tīmekļa lapā, Jūs varat atsaukt savu piekrišanu tīmekļa lapā vai sīkdatņu gadījumā, izmantojot sīkdatņu pārvaldības risinājumu, kas atrodas tīmekļa vietnes kreisajā apakšējā stūrī, vai konkrētajā pārlūkprogrammā. Citos gadījumos piekrišanas atsaukšanai Jūs varat izmantot Politikā norādīto GRIMARI kontaktinformāciju.
  • Ja Jūs atsaucat savu piekrišanu, tostarp piekrišanu sīkdatņu izmantošanai, GRIMARI ir tiesības ierobežot savu Pakalpojumu funkcionalitāti un apjomu, tostarp tīmekļa lapas darbības ietvaru, kā arī saistīto pakalpojumu sniegšanu, ja tas atkarīgs no atbilstošo Personas datu esamības. Piekrišanas atsaukšana neietekmē datu apstrādi, kas bija veikta sniegtās piekrišanas spēkā esamības laikā.
  • Tiesības iesniegt sūdzību. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību GRIMARI un Datu valsts inspekcijā (Elijas iela 17, Rīga, pasts@dvi.gov.lv), ja Jūs uzskatāt, ka Jūsu Personas datu aizsardzības tiesības ir tikušas pārkāptas. Tomēr, pirms sazināties ar Datu valsts inspekciju, lūdzam vērsties pie GRIMARI vai datu aizsardzības speciālista, lai rastu risinājumu, ja Jūsu tiesības uz Personas datu aizsardzību ir pārkāptas. GRIMARI rūpējas par Jūsu Personas datu aizsardzību un sniegs Jums nepieciešamo atbalstu.

Minēto tiesību īstenošanai Jūs varat izmantot Politikā norādīto GRIMARI kontaktinformāciju, izņemot tādus gadījumus, kad šajā sadaļā norādīts citādi.

11. Pieprasījumu iesniegšanas kārtība

Visu iepriekš minēto tiesību īstenošanai Jūs varat izmantot šajā Politikā norādīto GRIMARI kontaktinformāciju, pieprasījumā norādot šādus Jūsu personas datus: vārdu, uzvārdu, personas kodu, pasta adresi (ja atbildi vēlaties saņemt ierakstītā vēstulē) vai e-pasta adresi (ja atbildi vēlaties saņemt uz e-pasta adresi).

Pieprasījumu aicinām iesniegt kādā no turpmāk norādītajiem veidiem:

  • nosūtīt brīvas formas iesniegumu elektroniski uz e-pastu grimari@grimari.lv parakstot iesniegumu ar drošu elektronisko parakstu;
  • nosūtīt Jūsu parakstītu brīvas formas iesniegumu pa pastu uz adresi: SIA"GRIMARI", Kereļi, Ķekava, Ķekavas novads, LV-2123.
Pielikums Nr. 1. - Personas datu apstrādes nolūki, personas datu kategorijas un tiesiskais pamats
Personas datu apstrādes nolūks
Personas datu kategorijas
Personas datu apstrādes tiesiskais pamats
GRIMARI Pakalpojumu sniegšana

Identifikācijas informācija

Kontaktinformācija

Informācija par saistībām ar klientu

Pirkumu vēsture

Informācija par Jūsu viedokli

Komunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē, tai skaitā sociālajos tīklos, e-pastos, tiešsaistes tērzētavā vai citos Klienta izvēlētos komunikāciju kanālos) esošā informācija

Informācija par izmantotā Pakalpojuma apjomu

Informācija par tīmekļa vietnes un sociālo tīklu apmeklējumu

Nepieciešamās sīkdatnes

Videoieraksti

Informācija par transportlīdzekli

Nolūka ietvaros Personas datus apstrādāsim, lai noslēgtu ar Jums sadarbību.

Normatīvajos aktos noteiktos gadījumos Personas datus apstrādāsim, lai izpildītu GRIMARI noteiktos juridiskos pienākumus, kā arī datus apstrādāsim, lai realizētu, piemēram, šādas GRIMARI leģitīmās intereses:

  • aizsargātu personas un GRIMARI intereses un pārzinātu sniegto pakalpojumu kvalitāti un sniegtu pierādījumus komunikācijai;
  • nodrošinātu Pakalpojumu sniegšanu un/ vai komunikācijas veikšanu ar patieso Pakalpojumu un/ vai komunikācijas saņēmēju;
  • novērstu juridiskus un drošības riskus, t.i., atklātu, izmeklētu un nodrošinātos ar pierādījumiem (piemēram, lai potenciāla strīda gadījumā glabātu personas datus noteiktu laiku strīda atrisināšanai);
  • sniegtu atbildi uz Klientu informācijas pieprasījumiem un nodrošinātu komunikāciju;
  • nodrošinātu tīmekļa lapas darbību, izstrādātu un ieviestu tās uzlabojumus, kā arī nodrošinātu tās izmantošanu Klientiem.

GRIMARI Pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana, uzlabošana un attīstīšana

Identifikācijas informācija

Kontaktinformācija

Informācija par saistībām ar klientu

Pirkumu vēsture

Informācija par Jūsu viedokli

Komunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē, tai skaitā sociālajos tīklos, e-pastos, tiešsaistes tērzētavā vai citos Klienta izvēlētos komunikāciju kanālos) esošā informācija

Informācija par izmantotā Pakalpojuma apjomu

Informācija par tīmekļa vietnes un sociālo tīklu apmeklējumu

Nepieciešamās sīkdatnes

Videoieraksti

Informācija par transportlīdzekli

Nolūka ietvaros Personas datus apstrādāsim uz noslēgtās sadarbības pamata, kā arī, lai realizētu, piemēram, šādas GRIMARI leģitīmās intereses:

  • sniegtu, izstrādātu un attīstītu Pakalpojumus, nodrošinātu to uzlabošanu un komercdarbības attīstību, analīzi un plānošanu, tajā skaitā īstenotu efektivitātes paaugstināšanas pasākumus, veicot digitālā kanāla lietošanas un efektivitātes mērīšanu un piedāvājot Klienta vajadzībām piemērotus Pakalpojumus;
  • aizsargātu Klienta un GRIMARI intereses un pārzinātu sniegto Pakalpojumu kvalitāti un sniegtu pierādījumus komunikācijai;


Drošības un citu tiesisko interešu aizsardzība

Identifikācijas informācija

Kontaktinformācija

Informācija par saistībām ar klientu

Pirkumu vēsture

Informācija par Jūsu viedokli

Komunikācijas materiālos (piemēram, sarakstē, tai skaitā sociālajos tīklos, e-pastos, tiešsaistes tērzētavā vai citos Klienta izvēlētos komunikāciju kanālos) esošā informācija

Informācija par izmantotā Pakalpojuma apjomu

Informācija par tīmekļa vietnes un sociālo tīklu apmeklējumu

Nepieciešamās sīkdatnes

Videoieraksti

Informācija par transportlīdzekli

Personas datus apstrādāsim uz Jūsu piekrišanas pamata, ja vēlēsieties Jūsu kā trauksmes cēlēja identitāti izpaust citām personām vai, ja Jūsu iesniegtais ziņojums par iespējamu pārkāpumu netiks atzīts par trauksmes cēlēja ziņojumu, bet vēlēsieties, lai Jūsu personas dati tiek apstrādāti nolūkā ar Jums sazināties par ziņojuma saturu.

Normatīvajos aktos noteiktos gadījumos personas datus apstrādāsim, lai izpildītu GRIMARI noteiktos juridiskos pienākumus, kā arī datus apstrādāsim, lai realizētu, piemēram, šādas GRIMARI leģitīmās intereses:

  • aizsargātu savas tiesības, izmantojot pilnvarotu un kompetentu iestāžu pakalpojumus;
  • novērstu juridiskus un drošības riskus, t.i., atklātu, izmeklētu un nodrošinātos ar pierādījumiem (piemēram, lai potenciāla strīda gadījumā glabātu personas datus noteiktu laiku strīda atrisināšanai);


Politika spēkā no 2025. gada 31. jūlija


© 2025 SIA "GRIMARI" mājas lapas satura kopēšana un pārpublicēšana komerciālos nolūkos ir aizliegta. Citējot atsauce obligāta.